Veelgestelde vragen

Hallo, waar kunnen wij je mee helpen?

De meestgestelde vragen. Voor jou op een rij.

Vraag Hoe kan ik bestellen?
AntwoordIn het winkelmandje worden alle gekozen artikelen verzameld. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik op winkelmandje. Hierin vind je een overzicht van jouw bestelling. Je kunt je winkelmandje uiteraard wijzigen of verder gaan met bestellen.

Afrekenen:
Als je al een bestaande klant bent met een account, wordt hier gevraagd om in te loggen. Je gegevens worden dan automatisch aangevuld. Bij de eerste stap vul je je gegevens in zodat je verder kunt gaan met betalen. Eventuele opmerkingen kun je hier ook plaatsen. Ook is het mogelijk om een apart afleveradres in te geven. Afhankelijk van de bezorglocatie worden de bezorgkosten berekent.

Betalen:
Geef door op welke wijze je wilt betalen en volg de aanwijzingen op het scherm. De betaling geschiedt via iDEAL. Nadat de betaling is doorgevoerd, kom je terug op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven emailadres.

Vraag Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Antwoord

Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen.

Vraag Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
AntwoordJa, dat kan. Als je een bestelling op en ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens ander bezorgadres opgeven. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.
Vraag Is mijn bestelling goed doorgekomen?
AntwoordWanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

  1. Je hebt een foutief e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling.
  2. Je hebt de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.
  3. Controleer eventueel je folder met ongewenste e-mail.

Vraag Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
AntwoordVanaf het moment dat je de bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen het termijn kun je het artikel passen en bekijken. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst bindend. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen het zichttermijn ruilen of retourneren.

Regels ruilen en retourneren:
– Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren.
– De portokosten alsmede het verzendrisico voor retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.

Voor retourneringen en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden:

  1. Na bezorging van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
  2. De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
  3. De artikel(en) dienen aangemeld te worden op de website
  4. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retoursturen.
  5. Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 30 dagen aan u overgemaakt worden of zoveel mogelijk eerder.

Download hier het retourformulier en voeg deze bij de retourzending

Vraag Waar kan ik met vragen terecht?
AntwoordIn het contactformulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Wij houden je op de hoogte
Vraag Wat gebeurt er met mijn gegevens?
AntwoordDe gegevens die je ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze site te verbeteren.

Hoe lang bewaren wij je gegevens?

  • Gegevens van inactieve accounts worden na vijf jaar verwijderd
  • Gegevens van mislukte bestellingen worden zes maanden bewaard
  • Gegevens van geannuleerde bestellingen worden zes maanden bewaard
  • Gegevens van voltooide bestellingen worden zeven jaar bewaard

Vraag Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen
AntwoordNeem z.s.m. contact met ons op. Vul het contactformulier in en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met je op.
Vraag Hoe kan ik betalen?
AntwoordiDEAL: Online betalen via Rabobank, Fortis, ABN-AMRO, SNS en Postbank. Vanaf 1 januari 2009 is het ook mogelijk om via de ING-bank met iDEAL te betalen. Het is belangrijk dat je alle stappen van iDEAL volledig afrondt. Volg daarom de duidelijke aanwijzingen op het scherm totdat je weer terug komt op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mailadres.