Hallo, waar kunnen wij je mee helpen?
De meestgestelde vragen. Voor jou op een rij.
Afrekenen:
Als je al een bestaande klant bent met een account, wordt hier gevraagd om in te loggen. Je gegevens worden dan automatisch aangevuld. Bij de eerste stap vul je je gegevens in zodat je verder kunt gaan met betalen. Eventuele opmerkingen kun je hier ook plaatsen. Ook is het mogelijk om een apart afleveradres in te geven. Afhankelijk van de bezorglocatie worden de bezorgkosten berekent.
Betalen:
Geef door op welke wijze je wilt betalen en volg de aanwijzingen op het scherm. De betaling geschiedt via iDEAL. Nadat de betaling is doorgevoerd, kom je terug op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven emailadres.
- Je hebt een foutief e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling.
- Je hebt de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.
- Controleer eventueel je folder met ongewenste e-mail.
Regels ruilen en retourneren:
– Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren.
– De portokosten alsmede het verzendrisico voor retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.
Voor retourneringen en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden:
- Na bezorging van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
- De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
- De artikel(en) dienen aangemeld te worden op de website
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retoursturen.
- Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 30 dagen aan u overgemaakt worden of zoveel mogelijk eerder.
Download hier het retourformulier en voeg deze bij de retourzending
Hoe lang bewaren wij je gegevens?
- Gegevens van inactieve accounts worden na vijf jaar verwijderd
- Gegevens van mislukte bestellingen worden zes maanden bewaard
- Gegevens van geannuleerde bestellingen worden zes maanden bewaard
- Gegevens van voltooide bestellingen worden zeven jaar bewaard